کشف یک و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند قاچاق و کشف یک تن و۶۵۱کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مقتدرانه پلیس در این استان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری روز چهارشنبه  اظهارداشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه زانتیا و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در منطقه«جون آباد» زاهدان بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان آنها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه که تیم‌هایی از ماموران انتظامی خاش و زاهدان و یگان تکاوری تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را پشتیبانی می‌کردند ضمن هلاکت ۲ قاچاقچی ۲ تن از اعضای این باند حرفه‌ای نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در بازرسی از سه دستگاه خودرو توقیف شده از قاچاقچیان یک تن و ۶۵۱ کیلو و ۷۰ گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۵۱۵ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک، ۹۳ کیلوگرم شیشه، ۴۲ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین، یک قبضه اسلحه کلاش و پنج تیغه خشاب کلاش حاوی ۵۸ فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟