دستگیری سوداگران مرگ در فردیس

به گزارش رکنا، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس به منظور مبارزه هدفمند با توزیع کنندگان مواد مخدر موفق به شناسایی افرادی شدند که مقادیر زیادی مواد مخدر را در منازل خود نگهداری و اقدام به توزیع آن‌ها در بین مشتریان خود می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی محل دپوی مواد مخدر توسط این افراد، مأموران به مخفیگاه یکی از آنان اعزام که متهم پرونده پس از رویت مأموران با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند اقدام به فرار می‌کند.

کشف بیش از 87 کیلوگرم تریاک در فردیس

سرهنگ جنتی گفت: پس از دقایقی تعقیب و گریز، پلیس موفق به متوقف نمودن خودروی در حال فرار و دستگیری راننده آن می‌شود که در بازرسی از منزل متهم، مقدار ۵۸ کیلو و سیصد گرم تریاک کشف می‌شود.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس در ادامه رسیدگی به این پرونده با مراجعه به منزل همدست متهم اول و پس از کسب دستور از مقام قضایی، اقدام به بازرسی از محل کرده که ۲۹ کیلو و پانصد گرم تریاک نیز از آن مکان کشف و ضبط می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس اشاره به این که در این پرونده مجموعاً ۸۷ کیلو و هشتصد گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد، گفت: متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟