دستگیری دزد حساب بانکی مرد گرگانی

رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند گرگانی دستگیر شد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ ابراهیم پرسا اظهارکرد: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی در خصوص شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد همه وجوه کسر شده از حساب شاکی به‌حساب صاحب یک فروشگاه واریزشده که در ادامه پس از هماهنگی با مقام قضایی، فرد مذکور شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

پرسا تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما پس از رؤیت ادله غیرقابل‌انکار اعتراف کرد هنگامی‌که شاکی از فروشگاه وی خرید می‌کرد با توجه به کهولت سن وی، کارت و رمز وی را دریافت کرده و پس از فعال‌سازی رمز دوم، در زمان دیگری مبالغ را طی چند مرحله از حسابش برداشت کرده است.

وی بدون اشاره به مبلغ ریالی این برداشت غیرمجاز، یادآور شد: در ادامه پس از تکمیل تحقیقات، متهم مذکور تحویل مقام قضایی شده و از آن طریق، روانه زندان شد.

رئیس پلیس فتا استان گلستان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص مراقبت از کارت‌بانکی و اطلاعات حساب خود، از آنها خواست کارت و رمز بانکی خود را در اختیار افراد غریبه قرار نداده و در هنگام خرید و استفاده از دستگاه پوز، خود اطلاعات مورد نیاز را وارد کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟