درگیری مسلحانه قاچاقچیان با پلیس در سیستان و بلوچستان / یک تن مخدر کشف شد

به گزارش رکنا، سرتیپ‌دوم پاسدار محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مرزداران سیستان و بلوچستان در راستای کنترل، مراقبت از مرز‌ها و مبارزه بی‌امان با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مورتان شهرستان سرباز مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی موضوع به طور ویژه در دستور کار عملیاتی مرزداران قرار گرفت.

او تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی جکیگور پس از هماهنگی با مقام قضایی در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

تیراندازی در سیستان و بلوچستان / دستگیری سوداگران مرگ

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هوشیاری و اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب توسط مرزداران، قاچاقچیان که توان مقابله با ماموران را نداشتند و خود را در محاصره می‌دیدند سعی در متواری شدن از منطقه را داشته که مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت قاچاقچیان تیراندازی و توانستند ضمن دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودروی حامل موادمخدر، مقدار یک تن و ۳۴۹ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۲۴۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۸۹ کیلو و ۲۰۰ گرم شیشه و ۱۹ کیلو ۶۰۰ گرم حشیش را کشف کنند.

او با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان بنیان خانواده و اقتصاد جامعه را به مخاطره می‌اندازند، خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان جهت مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران اقتصادی با قوت و بیش از پیش ادامه خواهد داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟