دستگیری 2 موبایل و کیف قاپ حرفه ای در تهران

 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری و انهدام باند 2 نفره سارقان موبایل قاپ و کشف 15 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" گفت: سیزدهم اردیبهشت سال جاری پرونده ای توسط کلانتری 114 غیاثی با موضوع کیف قاپی و دستگیری دو مرد به نام های محسن 21 ساله و میلاد 22 ساله و کشف یک دستگاه موتورسیکلت برای بررسی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: حین رسیدگی و انجام تحقیقات پرونده ای با موضوع سرقت یک دستگاه تلفن همراه از خانمی جوان به پایگاه ارسال می شدد که شاکی با حضور در پایگاه ضمن شناسایی سارقان اظهار داشت در خیابان 17 شهریور مشغول صحبت با تلفن همراه بودم که ترک نشین در یک چشم بهم زدن تلفن همراه من را قاپیده و متواری می شوند .

بازداشت 2 موبایل قاپ تهرانی

این مقام انتظامی گفت : با توجه به پرونده مطروحه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل و تطبیق تصاویر بدست آمده از صحنه های وقوع جرم به این نتیجه می رسند که سرقت از شاکی توسط محسن و میلاد انجام شده است که در ادامه با بررسی پرونده های مشابه و تطبیق ادله موجود دو نفر دیگر از شاکیان که با همین شیوه از آنها سرقت شده بود، شناسایی می شوند .

کارآگاه کنجوریان افزود : با تجمیع دلایل و قرائن بدست آمده و هماهنگی با بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران متهمان برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار این پایگاه قرار می گیرند و در بازجویی های تکمیلی به 15 فقره سرقت به همین شیوه و فروش امول مسروقه به افراد ناشناس معترف می شوند .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان تعدادی از مال باختگان شناسایی و به دستور بازپرس پرونده هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی قرار دارند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟