کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ساری

به گزارش رکنا، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند گروهی از فراد سودجو و عرضه کنندگان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را در شهرستان ساری شناسایی کنند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همراهی کارشناسان اداره بهداشت ساری، در بازرسی از یک انبار بیش از ۸۰۰ هزار قلم انواع مواد خام و اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی که متهمان آن را در بسته‌هایی با مارک‌های معتبر داخلی و خارجی بسته بندی و به فروش می‌رساندند، کشف کردند.

کشف ماسک های احتکار شده در ساری به ارزش 60 میلیارد ریال

سردار میرزایی ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق علاوه بر تهدیدی برای سلامت افراد جامعه باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی موجب رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.

او افزود: با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در استان مازندران، گام‌های موثری در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولیدات ملی برداشته شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت و سلامت در کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟