کشف محموله قرص های کمیاب بیمارستانی در یک مغازه متروکه / پلیس تهران فاش کرد

رئیس کلانتری ۱۴۹ امام­زاده حسن (ع) از کشف دو میلیون و ۷۰۰ هزار قرص و داروهای مسکن کمیاب از یک مغازه در حوالی بزرگراه آیت‌الله سعیدی خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ ایوب صالحی با اعلام این خبر کشف مقادیر فراوانی دارو و مسکن کمیاب از یک مغازه متروکه در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری 149 امامزاده حسن (ع) با دریافت گزارشی مبنی بر جمع‌آوری و توزیع مقادیر فراوانی دارو و قرصهای مسکن کمیاب در یک مغازه در حوالی بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رئیس کلانتری 149 امام­زاده حسن (ع) افزود: بررسی‌های تکمیلی نشان داد داروهای مذکور بیشتر در بیمارستانها فروخته می‌شود و در داروخانه‌ها عرضه نمی‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در تحقیقات پلیسی، مغازه متروکه و هویت مالک آن شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی عنوان­ کرد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ظهر روز گذشته با دستور قضائی مالک مغازه دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه وی دو میلیون و 700 هزار قرص و داروهای مسکن کمیاب کشف شد.

صالحی با بیان اینکه ارزش ریالی امول مکشوفه توسط کارشناسان مبلغ 15 میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟