رودخانه های زنجان بلای جان 5 گردشگر

 با غرق شدن بیمار صرعی و معلول ذهنی، تعداد غرق شدگان در آب سدها و رودخانه‌های این استان از ابتدای سال تاکنون (۱۲ اردیبهشت تا ۴ مرداد ماه جاری) به پنج نفر رسید.

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان زنجان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از غرق شدن یک بیمار صرعی که دارای معلولیت ذهنی نیز بود در رودخانه روستای چهرآباد از توابع شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این استان مبنی بر غرق شدگی یک مرد ۳۵ ساله در این رودخانه، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه نیک‌پی به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

سرهنگ آرش خلخالی افزود: در بررسی هایی اولیه پلیس مشخص شد که این بیمار، بنا به دلایلی به داخل رودخانه سقوط کرده و بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده است.

وی افزود: بلافاصله با همکاری عوامل امداد و نجات، جسد مرد جوان از داخل آب بیرون کشیده شد و به منظور تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد که در این رابطه نیز به دستور مقام قضایی، پرونده ای تشکیل شد تا موضوع به دقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

شنبه /۲۱ تیرماه جاری/ نیز جسد مرد ۳۰ ساله ای از سد تهم زنجان بیرون کشیده شد و مشخص شد این جوان غرق شده که به تنهایی به سد رفته بود در حین شنا دچار حادثه غرق شدگی شده است.

پنجشنبه /۱۹ تیر ماه/ نیز جوانی حدود ۲۱ ساله از اهالی روستای کوهکن و جوان دیگری نیز روز سه شنبه /۱۷ تیر ماه/ از اهالی روستای سانسیز در شهرستان طارم در حین شنا در رودخانه قزل اوزن، جان باختند.

جمعه /۱۲ اردیبهشت ماه/ نیز یک جوان ۳۰ ساله از اهالی شهرستان خرمدره‌ به همراه یکی از دوستان و با استفاده از قایق، مشغول صید ماهی بود که ناگهان به درون سد کینه ورس شهرستان ابهر افتاد و به دلیل ناآشنایی با فن شنا، به زیر آب رفت که جسدش یک روز بعد پیدا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟