کشف موتور سیکلت های قاچاق در البرز

به گزارش رکنا،  سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس اقتصادی حین رصد فضای مجازی با یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش موتورسیکلت های قاچاق می کرد مواجه شده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ماموران در تحقیقات اولیه خود ابتدا گرداننده این صفحه را شناسایی کرده و با بررسی فعالیت های وی برای ماموران محرز شد که نامبرده با ایجاد صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی اقدام به فروش موتور سیکلت های سنگین قاچاق می کند.

سردار "محمدیان" خاطرنشان کرد: بلافاصله ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ضمن دستگیری نامبرده، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال از آن جا کشف کردند.

کشف موتورسیکلت های میلیاردی قاچاق در البرز

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به فروش 4 موتورسیکلت دیگر در سطح استان البرز اعتراف کرد که محل نگهداری همه آن ها شناسایی و توسط ماموران توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در مجموع 5 موتورسیکلت کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد، بیان کرد: ارزش موتورسیکلت های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا تاثیر مستقیم با تعطیلی صنعت و بیکاری جوانان دارد و پلیس همه تلاش خود را برای مبارزه با این موضوع به کار بسته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟