دستگیری متخلف تغییر کاربری اراضی زراعی در مریوان

به گزارش رکنا، محمد رحیمی مدیر جهاد کشاورزی مریوان گفت: این فرد با هویت معلوم بدون اخذ مجوز از کمیسیون موضوع تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مصوب ۱/ ۸/ ۸۵ اقدام به تغییر کاربری، تفکیک و پلاک بندی غیر قانونی ۲۶ هزار مترمربع از اراضی زراعی در روستای تازه آباد کرده بود.

او افزود: مدیریت جهاد کشاورزی مریوان به محض اطلاع و کشف موضوع مستند به مواد یک، سه و ۱۰ قانون مذکور علیه فرد متخلف اعلام جرم کرده و پس از تشکیل پرونده و جمع آوری مستندات لازم شکایت خود را به دادگستری شهرستان ارسال کرد.

شناسایی و دستگیری متخلف اراضی

مدیر جهاد کشاورزی مریوان یادآور شد: با دستور مقام قضایی و انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم توسط دادگستری با همکاری نیروی انتظامی شخص متخلف شناسایی و بازداشت شد.

او به مالکین و زارعین هشدار داد بدون کسب مجوز از کمیسیون موضوع تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی اقدام به تفکیک و تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی خود نکنند، چون در غیر این صورت با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تغییر کاربری غیر مجاز با سامانه ۱۳۱ یا شماره تلفن ۳۴۵۲۱۴۳۴ تماس حاصل بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟