سرقت در اسلامشهر دستگیری در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری"، گفت: یکم تیرماه ماموران گشت کلانتری 141 باغ فیض هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری موفق شدند فردی به نام اسماعیل را حین سرقت یک دستگاه وانت نیسان دستگیر کنند. پرونده اولیه تشکیل و به همراه متهم برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: با انتقال اسماعیل به پایگاه دوم پلیس آگاهی و در بازرسی از اموالی که همراه وی بود کارآگاهان یک قطعه کارت سوخت و یک برگ بیمه نامه متعلق به خودروهای نیسان و پراید را کشف کردند که در استعلام گرفته شده از سامانه مربوط مشخص شد هر دو دستگاه خودرو مسروقه بوده و تاکنون کشف نشده است.

اعتراف سارق حرفه ای به سرقت در تهران

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت در بازجوئی اولیه اعتراف کرد، خودروهای سرقتی را با همکاری شخصی به نام سیامک در اسلامشهر سرقت کرده ایم و هر دو بچه محل بوده و ساکن اسلامشهر می باشیم. روز دستگیری برای سرقت یک دستگاه نیسان به تهران آمده بودم و مشغول بودم که توسط ماموران کلانتری دستگیر شدم.

وی با اشاره به اینکه دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، بیان داشت: با شناسایی مخفیگاه سیامک در شهرستان اسلامشهر با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان نهم تیر ماه به اسلامشهر اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی، در حالی که سیامک قصد فرار از طریق پشت بام مخفیگاهش را داشت دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تصریح کرد: هر دو متهم در تحقیقات تکمیلی اظهار داشتند: خودروی پراید را پس از باز کردن لوازم و قطعات آن در شهرستان اسلامشهر رها کرده ایم و قطعات خودروی نیسان را باز و اوراق کرده ایم و قصد فروش آنها را داشتیم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: با تلاش کارآگاهان شاکیان پرونده شناسایی و با توجه به اینکه محل سرقت دو دستگاه خودروی سرقتی شهرستان اسلامشهر بوده، پرونده با قرار عدم صلاحیت برای ادامه رسیدگی به آن مرجع ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟