پلیس وظیفه شناس کیف میلیونی را به صاحبش بازگرداند

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "یوسف داور جمال" در توضیح این خبر اظهار داشت: سرهنگ "محمد رضا سلیمی" رئیس منطقه 2 پلیس راهور تهران حین گشت زنی در محور فاتحان خیابان بیدار متوجه کیفی می شود که در مسیر راه افتاده است.

کیف میلیونی گم شده

رئیس بازرسی پلیس راهور تهران گفت: با مشاهده این کیف و بازگشایی آن برای یافتن شماره و نشانه ای از مالک کیف، سرهنگ سلیمی متوجه وجود کارت سوخت ، کارت پایان خدمت ، کارت ملی ، پنج فقره عابر بانک، بیمه شخص ثالث و پنج فقره چک حامل به ارزش یک میلیارد و 140 میلیون ریال شدند که با تماس با صاحب کیف از ایشان برای تحویل کیف دعوت می شود.

وی گفت : با حضور تیم بازرسی در منطقه 2 و حضور صاحب این کیف و تطبیق مدارک هویتی با فرد کلیه مدارک و چکها طی صورتجلسه ای به ایشان تحویل شد.

رئیس بازرسی پلیس راهور تهران گفت : این عمل سرهنگ سلیمی و بازگرداندن مدارک به صاحب آن قابل تقدیر است و مقرر شده طی مراسمی از سرهنگ سلیمی تقدیر و تشکر بعمل آید .

وی افزود : صحت عمل در بین کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همیشه وجود دارد و هر یک از کارکنان این نیرو خود را موظف به امانت داری و حفظ اموال شهروندان می دانند و این وظیفه ذاتی در بین پرسنل این نیرو است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 590019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟