کشف محموله افیونی در کردستان

ماموران انتظامی و مرزبانی کردستان موفق به کشف بیش از ۱۶۷ کیلو گرم تریاک و ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی کردستان روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی بیش از ۲ ماه کار اطلاعاتی و پلیسی یکی از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد حمل این مواد از استان های جنوب شرقی کشور را داشت، شناسایی شد.

به گزارش رکنا ، سردار علی آزادی افزود: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان و همکاری مشترک با مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا سواری سمند حامل مواد مخدر در تهران مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مورد نظر بیش از ۱۶۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد اضافه کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز مریوان کشف شد

فرمانده مرزبانی کردستان نیز اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، مرزبانان هنگ مرزی مریوان مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کردند.

سردار علیرضا مرزبانی افزود: در این عملیات ۱۶۵ دستگاه تلویزیون LED ، ۷۲۶ هزار نخ سیگارت، ۲۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، ۵۴ دستگاه لوازم خانگی برقی و مقادیر دیگری کالای قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش کل کالاهای کشف شده در این عملیات بیش از ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: حفظ امنیت نوار مرز به عنوان اولویتی بسیار مهم در دستور کار مرزبانان قرار دارد و برای تحقق این امر با قاچاقچیان به شدت برخورد و با تمام توان مانع تعدی و تجاوز به خاک کشورمان خواهیم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟