کرونا 30 باشگاه ورزشی زنجان تعطیل کرد

کرونا در زنجان باعث تعطیلی برخی مراکز ورزشی شد.

دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه‌های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: از پنجم اسفند ماه ۹۸ تا به امروز ۳۰ باشگاه ورزشی این استان به علت رعایت نکردن ممنوعیت فعالیت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پلمب شده است.

به گزارش رکنا، عذرا واسعی، روز پنجشنبه افزود: طی مدت یاد شده ۳۲۶ مورد تذکر و همچنین اخطاریه پلمب به باشگاه‌های دولتی و خصوصی این استان صادر شد.

وی به تعداد بازرسی‌های صورت از اماکن ورزشی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در طی پنج ماه اخیر (اسفند ۹۸ تا تیر ماه ۹۹) ۸۴۹ مورد بازرسی از مکان های ورزشی این استان صورت گرفته که این درخور توجه است.

کرونا در زنجان بیداد می کند/ ورزشگاه ها تعطیل شد

واسعی با تاکید بر اینکه این ستاد در شرایط کنونی مشکلات عدیده باشگاهداران را درک می کند و به ضرر و زیان مالی آنان واقف است، افزود: اما در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از این بیماری منحوس، وضعیت برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، مناسب نیست.

دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه‌های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: نظارت بر اماکن ورزشی زنجان به منظور اجرای دقیق مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بطور دقیق و مستمر، انجام می شود برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟