دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در اردبیل

به گزارش رکنا، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: این طرح با هدف پیشگیری از بلای خانمانسوز اعتیاد و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ در تبلیغ و ترویج مواد افیونی، در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت و مسئولانه پیگیری و اجرا می‌شود.

او در ادامه با اشاره به دستگیری ۳ سوداگر مرگ در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل و با هماهنگی قضائی افزود: سوداگران مرگ با تهیه مقادیر قابل توجهی تریاک از مرکز کشور قصد انتقال آن به اردبیل را داشتند؛ که با هوشیاری و اقدام به موقع پلیس در جاده "اردبیل-سرچم" دستگیر شدند.

 بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: از سوداگران مرگ ۳۲ کیلو و ۶۱۱ گرم تریاک کشف و یک دستگاه سواری پژو 405 مورد استفاده آنان توقیف شد.

سردار حسینی با قدردانی از مشارکت مردم با پلیس در مبارزه بی امان و قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، از تلاش ایثارگونه و جهادی و همت مسئولانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: قطعا مشارکت اجتماعی تضمین کننده توفیقات پلیس در مبارزه بی امان و قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر است.

او بیان کرد: تلفن ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه سوداگران مرگ است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟