توقیف 243 هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش رکنا، سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان طرح شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و جمع آوری باک‌های اضافی را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در شهر‌های ورودی استان فعال کرده است.

او ابراز داشت: در این راستا طی هفته گذشته ۴ باند حرفه‌ای قاچاق سوخت متلاشی، ۷ دپو بزرگ سوخت کشف، ۵ دستگاه تریلی حمل سوخت توقیف و ۵ باک اضافه خودرو‌های سنگین حذف شد.

سردار قنبری بیان داشت: در مجموع طی هفته گذشته ۲۴۳ هزار و ۹۹۸ لیتر سوخت قاچاق شامل ۴۶ هزار لیتر قیر، ۷۱ هزار و ۸۲۲ لیتر گازوئیل، ۳۹ هزار و ۹۵ لیتر بنزین و ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر نفت، و ۵۵ هزار و ۸۸۱ لیتر سایر مشتقات نفتی در شهر‌های زاهدان و سراوان کشف شد.

دستگیری 44 متهم قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این خصوص ۳۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴۴ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

او عنوان کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاق با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد سود جوء از جمله قاچاق سوخت را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟