دستگیری سوداگر مرگ در البرز

سوداگرمرگ در کرج توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

حوادث رکنا، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: درپی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه باموادمخدرشهرستان ساوجبلاغ، بر روی عناصر فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، فردی که در کار انتقال مواد مخدر از استان‌های شرقی به استان‌های مرکزی کشور است شناسایی و مشخص شد که نامبرده به تازگی قصد حمل و جا به جایی مقادیر قابل توجهی تریاک را با یک دستگاه خودرو پیکان وانت ازاستان کرمان به شهرستان ساوجبلاغ دارد.

او افزود: موضوع بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج استان کرمان هماهنگ و با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج به محور ایرانشهر-کهنوج اعزام شدند.

کشف 209 کیلوگرم تریاک در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: پس از چندین ساعت کنترل خودرو‌های عبوری در نهایت، خودرو مورد نظر شناسایی و در محاصره کامل خودرو‌های پلیس در یک موقعیت مناسب متوقف و راننده آن دستگیر شد.

او با بیان این که ماموران در بازرسی از خودرو ۲۰۹ کیلو موادمخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو وانت جاساز شده بود، کشف کردند، گفت: دراین رابطه یک نفر دستگیر و مواد کشف شده به همراه متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟