8 مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در اردبیل

به گزارش رکنا، محمدرضا رضایی‌بنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده است.

او با اشاره به این‌که تعداد کل بستری‌های مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۳۱۹ نفر است، بیان کرد: از این تعداد ۵۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند و ۵۸ مورد ترخیص طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان ثبت شده است.

70 بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: آمار ابتلاء و بستری‌ها روز به روز در استان رو به افزایش است و با توجه به اینکه کادر درمان دچار فرسایش شده و همچنین در مورد پرستاران با کمبود نیرو مواجهیم لذا در حال حاضر وضعیت بیمارستان‌های استان بحرانی است و لذا مردم باید به سلامتی خود توجه کنند و توصیه‌ها را جدی بگیرند.

رضایی بنا اظهار کرد: در صورت ادامه این روند، محدودیت‌های موجود در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز تشدید خواهد شد چرا که مهار این بیماری نیازمند توجه جدی مردم و مسئولین است و اگر همکاری مردم و نهاد‌ها در راستای مقابله با این بیماری به خوبی انجام نشود این ویروس خطرناک همچنان قربانی خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟