کرونا 6 نانوایی متخلف در بیرجند را تعطیل کرد

به گزارش رکنا، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند گفت: در اجرای طرح نظارت بر نانوایی‌ها، شش نانوایی متخلف به‌دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در شهرستان بیرجند پلمب شدند.

به گزارش رکنا، امیرمهدی زنگویی ظهر امروز  اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر نانوایی‌های استان به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان آغاز شد.

وی با تأکید بر اینکه به‌کارگیری کارگران دارای علائم بیماری کرونا در نانوایی‌ها ممنوع است، بیان داشت: تمامی کارکنان نانوایی باید از ماسک، کلاه، دستکش و لباس کار مناسب استفاده کنند.

پلمب ۶ نانوایی در بیرجند/ دلیل تخلف؛ رعایت نکردن مسائل بهداشتی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند دریافت وجه نقد در نانوایی‌ها را ممنوع و با تأکید بر اینکه و باید پرداخت از طریق کارتخوان انجام شود، عنوان کرد: فردی که مسؤول اخذ وجه از طریق کارتخوان است به‌هیچ عنوان نباید با نان تماس داشته باشد.

زنگویی اعلام کرد: کارشناسان بهداشت محیط با مراجعه به نانوایی‌های سطح شهر در مرحله اول به نانوایان متخلف تذکر و ۴۸ ساعت به آنان مهلت می‌دهند و در صورتی که تخلفات بهداشتی ادامه داشته باشد برخورد قانونی انجام و واحد متخلف پلمب می‌شود.

وی با اشاره به تشدید نظارتی بر نانوایی‌ها از ۲۸ تیرماه، ادامه داد: در اجرای برنامه‌های پیشگیری کرونا، پنج تیم بهداشتی در بیرجند سازماندهی شده که با همکاری بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و اداره اماکن نظارت بر نانوایی‌ها را انجام می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند از پلمب شش نانوایی متخلف به‌دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در شهرستان بیرجند خبرداد و مطرح کرد: از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی یا رعایت نکردن موارد فوق مراتب را با سامانه تلفنی ۱۹۰ درمیان بگذارند تا با افراد متخلف برخورد شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟