کرونا چند واحد متخلف در لامرد را پلمب کرد

به گزارش رکنا ،فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از شناسایی و پلمب دو تالار عروسی به دلیل برگزاری مراسم و یک واحد صنفی گیم نت به دلیل تجمعات پرخطر خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهراب زارع پور" در تشریح جزئیات این خبر گفت: علی رغم اطلاع رسانی‌ها و تذکرات قبلی به واحدهای صنفی در راستای اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، پلیس امنیت عمومی از برگزاری مراسم پر خطر عروسی در دو تالار و تجمعات پر خطر یک واحد صنفی گیم نت مطلع و ضمن هماهنگی قضائی نسبت به پلمب واحدهای صنفی متخلف اقدام کردند.

پلمب واحدهای متخلف صنفی در لامرد

وی افزود: در این رابطه مالکان مکان‌های متخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه در اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات ممنوع می باشد، تاکید کرد: گشت مشترک دایره اماکن پلیس امنیت عمومی، اتاق اصناف و شبکه بهداشت، تاکنون از 70 واحد صنفی سرکشی و بازدید به عمل آمده که تاکنون منجر به 35 مورد اخطار و پلمب 2 تالار عروسی و یک واحد گیم نت شده است .

وی افزود: در صورت مشاهده چنین مراسماتی با مالکان و برگزار کنندگان برابر مقررات، قاطعانه برخورد خواهند شد و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای سلامتی مردم و جامعه را مورد تهدید قرار دهند.

سرهنگ "زارع پور" در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، گفت: این مجموعه از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تمام ظرفیت با دستگاه های متولی امر همکاری لازم را داشته و ماموران گشت انتظامی به طور مستمر بر نحوه فعالیت تمامی واحدهای صنفی به صورت 24 ساعته نظارت و نحوه کارکرد آنان را مورد ارزیابی و پالایش قرار می دهند.

این مقام انتظامی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟