جولان کرونا در البرز / مرگ در کمین است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به روند شیوع کرونا در سطح استان البرز، گفت: وضعیت شیوع بیماری در البرز همچنان قرمز است و نیازمند همراهی مردم هستیم.

به گزارش رکنا، مهرداد بابایی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز، گفت: وضعیت قرمز کرونا در استان البرز همچنان برقرار است و روند صعودی شیوع بیماری ادامه دارد.

وضعیت قرمز کرونایی در کرج

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه وضعیت امروز شیوع کرونا از دوره قبلی بدتر و سخت‌تر است، افزود: نمی‌توانیم مراکز خرید و صنوف را تعطیل کنیم، کرونا حالاحالاها با ما است و باید در کنار زندگی مسالمت آمیز سعی کنیم ویروس بر ما غلبه نکند.

بابایی اضافه کرد: تنها توصیه به شهروندان این است که از منزل خارج نشوند، برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شخصه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا زمان تولید واکسن کرونا باید شرایط را رعایت کنیم، اظهار کرد: پنج شنبه گذشته یکی از کادر درمان استان البرز بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داد و شهید راه سلامت را تقدیم کردیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه کادر درمان خسته شده اند، تصریح کرد: امروز نیز یکی دیگر از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی که مبتلا به کرونا شده است، بدحال است.

بابایی اضافه کرد: از طرفی نیرو اورژانس با توان مضاعف از زمان شیوع بیماری کرونا فعالیت می‌کند و در این میان بیش از 100 مأموریت مربوط به کرونا را به انجام رسانده ایم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اظهار کرد: کرونا باعث شده که تماس‌های تلفنی به اورژانس از هزار و 500 مورد به چهار هزار تماس برسد و این نشان می‌دهد درکنار کمبود نیرو، همکاران توان چهار برابری خود را بکار گیری کنند.

بابایی در پایان یادآور شد: شهروندان اگر در رابطه با بیماری سوالی دارند با شماره 4030 تمای بگیرند، و اگر حال بدی داشتند و نیازمند امداد بودند با اورژانس(115) تماس حاصل کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟