سیل در شهرک صنعتی شهرستان کوثر خسارتی نداشت

به گزارش رکنا، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید میدانی از وضعیت شهرک صنعتی کوثر گفت: سیل اخیر در شهرک صنعتی کوثر خوشبختانه هیچ آسیبی به واحد‌های صنعتی و تاسیسات زیربنایی آن وارد نکرد لیکن باعث از بین رفتن قسمتی از معابر این شهرک صنعتی شد.

او ادامه داد: با اقدامات لازم و مناسب تلاش شده تا میزان خسارات وارده در زمان وقوع حوادث طبیعی در شهرک‌های صنعتی به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از اقدامات این شرکت در راستای مدیریت بحران را تشکیل کمیته مدیریت بحران در شرکت شهرک‌های صنعتی برشمرد و افزود: با هدف پیشگیری و آمادگی در مقابل حوادث طبیعی و هرگونه حوادث احتمالی در شهرک‌های صنعتی، این شرکت مبادرت به تشکیل کمیته مدیریت بحران نموده تا با احصای زمینه‌های بروز خطر و مشکلات موجود در شهرک‌های صنعتی، خسارات وارده به شهرک‌های صنعتی به حداقل ممکن کاهش یابد.

اهلی ضمن تأکید بر تقویت همه ابزار‌های موجود و مورد نیاز برای پیشگیری و برنامه‌ریزی برای مقابله با بحران‌ها تصریح کرد: ایجاد سیل بند‌ها و اجرای پروژه جمع آوری آب‌های سطحی در شهرک‌های صنعتی از جمله اقدامات این شرکت در مقابل بروز حوادث سیل بوده است.

آمادگی استان اردبیل برای سیل

او از دیگر مواردی را که در شهرک‌های صنعتی برای پیشگیری از بحران انجام می‌شود، نظارت کامل بر ضوابط ساخت و ساز واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برشمرد و افزود: تلاش می‌شود با بهینه‌سازی ساختمان‌های صنعتی و نظارت کامل بر ضوابط ساخت و ساز واحد‌های صنعتی، میزان خسارات وارده در مواقع بحران به حداقل ممکن رسیده و از سرمایه‌های موجود در شهرک‌های صنعتی صیانت شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از دیگر اقدامات این شرکت برای آمادگی در برابر حوادث را برگزاری دوره‌های آموزشی برای واحد‌های صنعتی و شناسایی واحد‌های صنعتی پرخطر و اعلام راهکار‌های لازم به این واحد‌های صنعتی برای رفع خطر برشمرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟