دستگیری سوداگران مرگ در نظرآباد

به گزارش رکنا، سرهنگ فرج الله اسداللهی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی گسترش چتر اطلاعاتی و اعلام خبری مبنی بر حمل و نگهداری مواد مخدر توسط قاچاقچی مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی در راستای بررسی صحت و سقم این خبر و تعقیب و مراقبت شبانه روزی، موفق به شناسایی خودرو سواری پراید متهم شدند.

ایجاد ترافیک مصنوعی در کرج / مجرمان کرجی در دام پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با ایجاد ترافیک مصنوعی در ورودی شهر نظرآباد موفق به توقیف خودرو و کشف تعداد ۱۰ بسته ۱ کیلوگرمی مواد مخدر حشیش جمعا ۹ کیلو ۹۷۰ گرم خالص که به طرز ماهرانه‌ای در کفی خودرو جاساز شده بود، شدند.

او افزود: طی این عملیات، قاچاقچی مواد به همراه سرنشین دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ اسداللهی در پایان با بیان این که شهروندان می‌توانند هرگونه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند، گفت: پلیس با هوشیاری کامل در مسیر‌های مواصلاتی حضور فعال داشته و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟