کلاهبردار بازی‌های آنلاین در زنجان دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان زنجان درباره فروش حساب کاربری بازی‌های آنلاین به کاربران هشدار داد.

به گزارش رکنا ، محمدعلی آدینه‌لو اظهار کرد: برخی از مجرمان سایبری با سوءاستفاده از اعتماد هموطنان اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کنند و این افراد در یکی از روش‌های مجرمانه اقدام به خرید و فروش اکانت بازی‌های آنلاین می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان افزود: دریافت وجه و عدم واگذاری بازی از مهمترین شگردهای مجرمانه در این باره بوده که در ابتدا مبلغی به عنوان بیعانه دریافت و در ادامه پاسخگوی قربانی نخواهند بود.

وی گفت: در روشی دیگر می‌توان به عدم واگذاری دسترسی کامل اکانت بازی اشاره کرد که در این صورت پس از دریافت مبلغ کامل بازی و واگذاری اکانت بازی از طریق ایمیل‌های پشتیبانی که معرفی شده، اقدام به تغییر گذرواژه بازی کرده و دسترسی کاربر جدید بازی را با محدودیت مواجه می‌کنند.

آدینه‌لو تاکید کرد: کاربران از پرداخت هرگونه بیعانه خودداری کرده و در صورت دریافت اکانت بازی در نخستین فرصت نسبت به تغییر رمزهای عبور و تعیین ایمیل‌های پشتیبان جدید اقدام کنند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان تصریح کرد: ضمناً اگر قصد فروش اکانت بازی خود را دارید، توصیه می‌شود تا زمان دریافت وجه مورد توافق، از واگذاری اکانت اجتناب کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟