بی احتیاطی راننده تانکر سوخت در بندر ریگ حادثه آفرید

معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه گفت: تانکر آسیب دیده حامل سوخت گاز مایع که در محور مواصلاتی گناوه به دشتستان حدفاصل روستای چهارروستایی بندرریگ این شهرستان واژگون شده بود به بندر بوشهر انتقال یافت.

به گزارش رکنا ، سروش گرمسیری نژاد اعلام کرد: براساس گزارش گشت‌های حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان بوشهر ، یک دستگاه تریلر حامل سوخت گازمایع از بندر ماهشهر استان خوزستان به مقصد بندر بوشهر در محور مواصلاتی گناوه به دشتستان به دلیل بی احتیاطی راننده از مسیر منحرف و به حاشیه جاده واژگون شد و بمحض اطلاع مدیریت بحران وارد عمل شد.

حساسیت موضوع به دلیل حمل مواد آتش زا

وی اظهارداشت: از بدو وقوع این حادثه به دلیل حساسیت مواد سوختنی که بار تریلر بود ، ستاد مدیریت بحران گناوه به دستورفرماندار و کلیه دستگاه های اجرایی و بخش های خصوصی مرتبط با همکاری شهرستان های همجوار ، تدابیر لازم و پیشگیرانه زیست محیطی و حوادث اندیشیده شد و پس از کنترل دستورالعمل ایمنی لازم با هماهنگی های صورت گرفته، این تریلر به وسیله یک دستگاه خودروی کِشنده به سمت بوشهر حمل شد.

معاون امورعمرانی فرمانداری گناوه افزود: این حادثه هیچ گونه تلفات جانی و زیست محیطی در پی نداشته است.

محمدحسن بازویی بخشدار بندرریگ گفت: از زمان وقوع این حادثه تدابیر لازم جهت حفاظت و جلوگیری از هرگونه اتفاقی با مدیریت فرماندار این شهرستان و هماهنگی با مدیریت بحران استانداری بوشهر انجام شد.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و امدادرسان منطقه و شهرستان‌های همجوار همکاری خوبی در انتقال این تانکر داشتند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در مسیر محورهای مواصلاتی مهم جنوب کشور قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟