سازش در 10 پرونده دعاوی خانوادگی در یک روز در لرستان

به گزارش رکنا، یارالله کاکولوند رئیس توسعه حل اختلاف استان لرستان در این رابطه اظهار کرد: در راستای اجرای بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه، با ارجاع دعاوی خانوادگی جهت صلح و سازش به توسعه حل اختلاف، مجتمع شهید سلیمانی شهرستان خرم آباد با تلاش مجدانه ۱۰ فقره پرونده را طی یک روز کاری به سازش ختم نمود.

وی افزود: با توجه به اینکه خانواده هسته اصلی جامعه است، تحکیم این نهاد کوچک و جلوگیری از تزلزل بنیان آن، مانع بروز مشکلات پیش روی اجتماع از جمله بزهکاری، جرم و جنایت است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان لرستان افزود: ۵ فقره از دعاوی مذکور طلاق بود که با تاسی به قرآن کریم در جهت افزایش ثبات در خانواده‌ها، با وساطت توسعه حل اختلاف، این دعاوی منجر به سازش شدند که این امر مانع جدایی زوجین شد.

وی ادامه داد: موضوع ۵ فقره دیگر از دعاوی نیز جهیزیه و تهمت و افتراء بود که با مبلغی کمتر از ۷۰ میلیون تومان ختم به سازش شدند. در مجموع ۱۰ فقره پرونده طی یک روز کاری منجر به صلح و سازش شدند.

وی در پایان گفت: این سازش‌ها با تلاش اعضا و کارکنان شعب ۱۴، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ مجتمع شهید سلیمانی شهرستان خرم آباد صورت گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟