کشف سیمان قاچاق در خراسان رضوی

به گزارش رکنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر از شناسایی 3 انبار احتکار در کوهسرخ خبر داد و گفت: در بازرسی از این انبارها بیش از 80 تن سیمان کشف و ضبط شد.

علی یعقوبیان  در کاشمر اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ سیمان و کمبود این کالا در شهرستان تازه تأسیس کوهسرخ با رصد و تحقیقات سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه کاشمر 3 انبار سیمان در این شهرستان کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با اشاره به هماهنگی انجام ‌شده با مقام قضایی و اخذ دستور برای بازرسی از این انبارها افزود: در بازرسی از این سه انبار بیش از 80 تن سیمان کشف شد.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه احتکار کالا و انبار کالاهای اساسی در منطقه با جدیت رصد و پیگیری می‌شود، بیان کرد: در این راستا پس از تکمیل پرونده، متهمین جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

یعقوبیان با اشاره به شرایط و وضعیت اقتصادی جامعه و پرهیز از هرگونه احتکار و سودجویی در عرضه کالاهای اساسی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه احتکار و انبار کالاهای اساسی مراتب را از طریق تلفن ستاد خبری 114 اعلام تا موضوع رصد و پیگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟