دستگیری مرد جوان با 83 هزار و 600 لیتر روغن تقلبی در جنوب تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "علی ذوالقدری" رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: خبری در خصوص فروش روغن موتور تقلبی خودروهای سنگین در کارگاهی واقع در حوالی کهریزک دریافت شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت تهران قرار گرفت و ماموران این پایگاه به نشانی اعلامی مراجعه و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد خبر صحت داشته و متصدی این کارگاه با تهیه روغن های فله ای و در بسته بندی برندهای معروف به بازار مصرف عرضه می کند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از کارگاه اخذ شد.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: روز گذشته 24 تیر ماه ماموران پایگاه نهم موفق شدند مالک کارگاه را دستگیر و در بازرسی از این مکان 83 هزار و 600 لیتر روغن تقلبی کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم انتقال یافت، تصریح کرد: وی اظهار داشت با تهیه سوخت های قاچاق و سپس فعل و انفعالات آزمایشگاهی آن ها را تبدیل به روغن موتور خودروهای سنگین می کرده و لیتری 300 الی 350 هزار ریال می فروخته است.#

سردار ذوالقدری در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 24میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: با دستور قضائی کارگاه پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 586726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟