انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام در زاهدان

به گزارش رکنا، سرهنگ"ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی گزارش‌های سریالی سرقت احشام از دامداری‌های حاشیه شهر زاهدان تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در بررسی‌های ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد متهمان شبانه با نفوذ به دامداری فاقد حفاظ و تجهیزات ایمنی اقدام به سرقت احشام می‌کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و یک سری تحقیقات میدانی یکی از اعضای این باند سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی دستگیر و تعدادی از احشام سرقت شده را از مخفیگاهش کشف کردند.

انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام در زاهدان با ۲۰ فقره سرقت

سرهنگ ملاشاهی اظهار داشت: متهم که در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی طی چندین مرحله بازجوئی به ۲۰ فقره سرقت احشام از دامداری‌های سنتی روستا‌های حاشیه شهر زاهدان با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف کرد.

او عنوان کرد: در ادامه این عملیات تیم‌های عملیات ویژه پلیس پس از هماهنگی‌های لازم قضائی ۲ عضو دیگر این باند را طی ۲ عملیات مجزا دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۳ نفر از مالباخته‌ها شناسایی که با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟