برنج احتکار شدن در انبار لو رفت / پلیس ایرانشهر فاش کرد

انبار بزرگ برنج احتکار در ایرانشهر کشف شد.

 دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۶٠٠ کیسه برنج ۴٠ کیلوگرمی احتکار توسط سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه از یک انبار در این شهرستان به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

محسن گل محمدی روز چهارشنبه  اظهارداشت: برای مالک این انبار به دلیل اعلام نکردن موجودی به اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر پرونده احتکار تشکیل شد.

برنج های احتکار شده در انباری در ایرانشهر

وی با اشاره به کشف ۶۰ تن قیر قاچاق در ایرانشهر افزود: ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هنگام کنترل خوروهای عبوری در مسیر بم - ایرانشهر به ۲دستگاه خودروی تریلی تانکردار مشکوک شدند که پس از متوقف کردن خودروها با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آنها ۶٠ تن قیر قاچاق را کشف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: ارزش قیرهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان اداره گمرک ٢ میلیارد و ۵٨٠میلیون ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: خودروها توقیف و ۲ راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر معرفی شدند.

گل محمدی همچنین از کشف بیش‌از ۵۰ تن شیرخشک قاچاق در ایرانشهر در ٢۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ماموران ستاد انتظامی این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در مسیر ایرانشهر - بم هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک که پس از اخذ دستور قضایی، مأموران با متوقف کردن کامیون‌ها و در بازرسی از آنها ۵۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شیر خشک قاچاق و فاقد مجوزهای قانونی را کشف کردند.

وی افزود: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای بخش بازار تولید و صنعت کشور نام برد و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یک تکلیف همگانی است و دستگاه قضایی در برخورد با این پدیده شوم با جدیت اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟