دستگیری سوداگران مرگ در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اعلام داشت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد یکی از مجرمان حرفه ای علاوه بر شهر تهران در یکی از شهر های استان آذربایجان شرقی نیز مخفیگاه دارد و علاوه بر توزیع مواد مخدر در شهر تهران با دپو و پنهان کردن مقداری مواد مخدر در مخفیگاه دومش در استان آذربایجان شرقی نیز مواد مخدر توزیع می کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تصریح کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و تکمیل رصد های اطلاعاتی مشخص شد، متهم اخیراً مقداری مواد مخدر تهیه و در مخفیگاهش در استان آذربایجان شرقی پنهان کرده است.

کشف 140 کیلوگرم تریاک در تهران

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی مخفیگاه وی در استان آذربایجان شرقی با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اخذ نیابت قضائی به استان آذربایجان شرقی اعزام شدند و به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان مخفیگاه متهم را تحت مراقبت های ویژه قرار دادند.

حسنوند تصریح کرد: با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان 140 کیلو تریاک کشف کنند.

این مقام پلیسی گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس انتقال و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟