انهدام باند سارقان شمش های سرب در آشتیان

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باندی که 35 تن شمش سرب را از یک کارخانه صنعتی در شهرستان آشتیان سرقت کرده بودند، در عملیات پلیس این استان خبر داد.

به گزارش رکنا ، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش گزارشی از وقوع سرقت به عنف از یک کارخانه در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان آشتیان به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام شد و بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گفت.

سارقان شمش ها با صورت پوشیده نگهبانان شرکت را تهدید کردند

وی افزود:‌ در بررسی‌های مقدماتی پلیس مشخص شد که در نیمه شب افرادی ناشناس با سر و صورت پوشیده وارد کارخانه شده و با تهدید دو نگهبان شرکت، سرقت 35 تن شمش‌های سرب را بارگیری کرده و با دو دستگاه خودروی کامیون از محل خارج کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به تشکیل تیمی تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و پلیس شهرستان آشتیان ادامه داد:‌ با بهره‌گیری از سامانه‌های هوشمند پلیسی و در تحقیقاتی شبانه‌روزی محل اختفای اعضای این باند در یکی از روستاهای شهرستان قم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی عملیات دستگیری آنان آغاز شد.

توقیف 2 کامیون با شمش‌های سرقت شده

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: در عملیاتی جداگانه، 4 نفر از اعضای این باند سرقت دستگیر و دو دستگاه خودروی کامیون و بسیاری از شمش‌های سرقت شده از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده خاطرنشان کرد: اموال کشف شده از سارقان به کارخانه بازگردانده شد و دستگیر شدگان نیز با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟