شلیک گلوله سارق موتورسیکلت را در تهران متوقف کرد

شلیک تیر هوایی پلیسسارق موتور سیکلت در تهران را به دام انداخت.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه سعدالله، گفت: ساعت 2 بامداد هجدهم تیرماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت و گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان تقاطع شهید رجایی به یک دستگاه موتورسیکلت با راکب مظنون می شوند که پس از استعلام مشخص می شود موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد .

وی افزود: راکب موتورسیکلت مسروقه با مشاهده واحد گشت و بلافاصله از محل متواری و بدون توجه به دستور ایست با افزایش سرعت لایی کشی  در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان شد و سعی در فرار از صحنه را داشت .

شلیک تیر هوایی در تهران برای متوقف کردن سارق موتورسیکلت

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بیان داشت : کارآگاهان چندین مرتبه به راکب موتورسیکلت دستور توقف می دهند ولی متهم بدون توجه به اخطارهای مکرر واحد گشت به فرار خود ادامه تا اینکه پس از طی مسافتی به علت ترافیک، موتورسیکلت را رها و به صورت پیاده از مجل می گریزد.

این مقام انتظامی در ادامه گفت : افسراکیپ برای جلوگیری از فرار متهم یک تیر هوایی شلیک و پس از طی مسافتی موفق به دستگیری متهم به اسم مجید می شوند .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : مجید پس از دستگیری به سرقت موتورسیکلت اعتراف که با تکمیل گزارش اولیه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه نهم پلیس آگاهی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟