ریزش کوه جاده فشم - تهران / جاده مسدود شد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: ریزش کوه در محور فشم به تهران دلیل مسدود شدن محور و ترافیک شدید در جاده‌های شمیرانات شده است.

به گزارش رکنا، عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران  در شمیرانات، اظهار کرد: حدود یک ساعت پیش به دلیل بارش رگبارهایی که در شمال و شرق استان تهران عامل ریزش قسمتی از کوه در محور فشم به تهران شد.

وی افزود: با این که محدوده در بخش شهری و در محدوده ایگل بود، بلافاصله یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر و دیگر خودروهای سبک همراه با نیروهای راهداری به منطقه اعزام شدند.

ریزش کوه در جاده فشم / ترافیک سنگین است

مصدقی بیان کرد: ریزش کوه باعث مسدود شدن محور و ایجاد ترافیک سنگین در منطقه شده لاین رفت و برگشت جاده فشم به تهران مسدود شده است.

معادن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ادامه داد: راهداران با همکاری شهرداری فشم در حال باز کردن محور هستند و سعی دارند ترافیک را به سمت جاده امامه - راحت آباد هدایت کنند.

مصدقی از هم وطنان درخواست کرد خونسردی خود را حفظ کنند، عنوان کرد: در فصل تابستان بارش ها به صورت رگباری و سیل آسا است و ممکن است موجب رانش زمین و ریزش سنگ و کوه شود.

وی اضافه کرد: در برخی از موارد ریزش کوه‌ها منجر به مسدود شدن محور‌ها خواهد شد و راهداران برای باز شدن محور اقدام های لازم را انجام می‌دهند اما از تمام هموطنان درخواست داریم در این گونه موارد خونسردی خود را حفظ و با راهداران همکاری لازم را داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟