دستگیری سارقان کابل های اداره برق اشتهارد

به گزارش رکنا، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهاردگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق اداره برق شهرستان اشتهارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند سارقان در گروه‌های ۳ الی ۵ نفره در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به سرقت کابل‌های برق در شهرک صنعتی اشتهارد کرده اند.

سرهنگ ملکی گفت: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۵ نفر از سارقان کابل‌های اداره برق اشتهارد شدند.

کشف کابل های سرقتی در اشتهارد

او با بیان این که هر ۵ نفر اعضای این باند سرقت در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، افزود: در بررسی‌های تکمیلی کارآگاهان مشخص شد سردسته این باند به تازگی از زندان آزاد شده و با تشکیل این باند اقدام به سرقت کابل‌های برق شهرک صنعتی اشتهارد کرده و پس از سرقت آن‌ها را به قیمت نازلی به یکی از مالخران به فروش می‌رسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۹ فقره سرقت کابل‌های اداره برق شهرستان اشتهارد اقرار کردند.

سرهنگ ملکی افزود: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در سال ۹۹ است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟