افزایش ورودی زندانیان جرایم غیرعمد به زندان های کرمان

افزایش زندانیان / سید حجت‌الله موسوی‌قوام صبح امروز در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان اظهار داشت: ورودی زندانیان جرایم غیرعمد به زندان‌های استان کرمان در سال جاری افزایش یافته است و در حال حاضر 189 نفر زندانی واجد شرایط غیرعمد در استان داریم.

به گزارش رکنا، وی بیان کرد: 90 نفر زندانی واجد شرایط جرائم غیرعمد طی یک ماه گذشته وارد زندان‌های استان کرمان شده‌اند و 27 نفر هم افرادی هستند که سابقه آنها تمام شده و به دلیل جرائم غیرعمد در زندان به سر می‌برند.

موسوی‌قوام از آزادسازی 66 نفر با کمک‌های ستاد دیه از زندان طی سال جاری خبر داد و افزود: با آزادسازی 40 نفر به مناسبت هفته قوه قضائیه طی چهار ماه گذشته بیش از 100 نفر از زندان‌های استان رهایی یافته‌اند.

افزایش آمار زندانیان به زندان های کرمان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان‌های استان عنوان کرد: در جشن گلریزان شهر کرمان 670 میلیون تومان جذب کمک خیران را داشتیم که در مقایسه با سال قبل رشد خیلی خوبی را نشان می‌دهد.

همچنین جلالی مسئول کمیته فضای مجازی ستاد دیه استان کرمان نیز در این جلسه بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا، برنامه‌های ستاد دیه در فضای مجازی با عنوان گلریزان‌های مجازی دنبال شد و سعی کردیم با استفاده از قالب‌های جدید رسانه و ظرفیت موجود در استان کرمان کار را انجام دهیم.

به گزارش فارس در این جلسه از تولیدات بسته جامع محتوایی ستاد دیه شامل پوستر، موشن گرافیک، فیلم کوتاه و ... رونمایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟