مرگ مشکوک پیرمرد همدانی

همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ مردی ۷۵ ساله بر اثر مسمومیت با قرص برنج در همدان خبر داد.

به گزارش رکنا ، دکتر ارتین کمالی با اعلام این خبر مطرح کرد: دو روز پیش مردی ۷۵ ساله در شهر همدان بر اثر مسمومیت با قرص برنج به بیمارستان انتقال پیدا می کند و با وجود تلاش های کادر درمان جان خود را از دست می دهد.

آمار تلفات جانی با قرص برنج در همدان

وی با بیان اینکه در سه ماهه سال ۹۸، یک زن و دو مرد و در سه ماهه سال ۹۹، دو زن و یک مرد بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان باختند، خاطرنشان کرد: آمار مقایسه ای تعداد فوتی ها نشان می دهد هیچ تغییر در میزان مرگ و میر با قرص برنج نداشته ایم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در ادامه از تصادف مردی ۷۱ ساله در ۱۰ روز گذشته در محور شیرین سو به روستای چالو شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: این فرد با موتورسیکلت به یک قلاده سگ برخورد کرده و مصدوم می شود.

وی با بیان اینکه مصدوم به بیمارستان انتقال می یابد اما به علت شدت جراحات وارده روز گذشته بعد از ۹ روز فوت می کند، خاطرنشان کرد: در مجموع در سه ماهه نخست امسال تعداد مجروحان تصادفات جاده ای ۱۲۹۲ نفر شامل ۹۵۷ مرد و ۳۳۵ زن بوده است.

کمالی در پایان گریزی به آمار فوتی های تصادفات جاده ای استان همدان زد و یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال تعداد فوتی ها در جاده های درون شهری ۱۴ نفر، برون شهری ۵۷ نفر و خاکی- روستایی یک نفر بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟