جاساز کردن  محموله تریاک در یک خودرو / پلیس قائم شهر فاش کرد

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان قائم شهر با خبر خبر شدند.

او افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را حین تردد در محور ورودی قائم شهر متوقف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ ثقفی از کشف ۴۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف تریاک در یک خودرو / راننده در قائم شهر دستگیر شد

او اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و افزود: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و در صورت اطلاع از فعالیت عاملان مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟