عاملان تخریب خودروهای خیابان سبلان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی تاجیک رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در شامگاه روز 18 تیرماه ، شهروندان در تماس با پلیس 110 اعلام کردند 3 جوان به خیابان سبلان و مراجعه و پس از تخریب شیشه های 6 دستگاه خودروی سواری از محل گریخته اند.

وی عنوان کرد: با اعلام این خبر، به سرعت تیم عملیات پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای بررسی موضوع و شناسایی عاملان تخریب به نشانی اعلامی اعزام و به تحقیقات میدانی و محلی پرداختند.

دستگیری عاملان تخریب خودروهای سبلان

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی پلیسی و تحقیق از شاهدان عینی ماجرا، ماموران موفق شدند 3 متهم را شناسایی کنند و با اخذ دستور قضائی در روز 19 تیر ماه، دو نفر از متهمان را در مخفیگاهشان درحوالی نظام آباد دستگیر و نفر سوم نیز که به خیال خود از دست ماموران گریخته است با اخذ دستور قضائی در مخفیگاهش در حوالی فشم دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده اند، تصریح کرد: هر سه تخریب گر برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟