کشف تریاک در کرمانشاه / سوداگر مرگ به دام افتاد

 جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ «جمال سلمانی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های شرقی به داخل استان را دارند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد اعضای باند قاچاق مواد مخدر شده و در ورودی شهر کرمانشاه پس از هماهنگی با مقام قضایی خودروی پژو ۴۰۵ آن ها را توقیف کردند.

پژو حامل تریاک بود که در کرمانشاه توقیف شد

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از داخل جعبه خودرو، پنج بسته ۱۰ کیلویی تریاک جمعا به مقدار ۵۰ کیلوگرم کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به انتقال خودروی حامل موادمخدر به پارکینگ، از دستگیری چهار نفر در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی خبر داد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۰ درصد رشد نشان می دهد.

سرهنگ سلمانی در پایان از دستگیری ۷۵ قاچاقچی و بیش از یک هزار خرده فروش موادمخدر نیز خبر داد و گفت: ۱۰۲ دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان نیز از ابتدای سال جاری توقیف شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟