دستگیری سارقان حرفه‌ای قبل از ورود به اراک

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۳ نفر اعضای باند سارقان حرفه ای منزل در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی در اراک و کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال سرقت شده از سارقان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار مفخمی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی در همکاری اطلاعاتی با پلیس یکی از استان‌های کشور از تردد اعضای یک باند سرقت از محور‌های مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند.

او اضافه کرد: با مراقبت‌های نامحسوس کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی، خودروی سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در ورودی شهر اراک متوقف و ۳ سرنشین آن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در بازرسی از خودروی اعضای این باند سرقت، بنا به برآورد اعلامی کارشناسان در حدود ۲۰ میلیارد ریال اموال با ارزش، چون طلاجات و جواهرات، مجسمه‌های تزئینی، انواع ساعت، انگشتر و بسیاری از اشیاء با حجم کم و قیمتی که از استان البرز سرقت شده بود، کشف شد.

اعتراف سارق به سرقت از منازل در ساوه

او تصریح کرد: در بازجویی‌های مقدماتی انجام شده از اعضای این باند سرقت مشخص شد که آن‌ها تا کنون طی ۳ مرحله در شهرستان "رباط کریم" و ۲ مرحله سرقت از شهرستان "ساوه" اقدام به سرقت از منزل شهروندان داشته اند.

سردار مفخمی با بیان ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، مراحل تکمیل بازجویی‌های تخصصی پلیس با همکاری پلیس در دیگر استان‌هایی که احتمال انجام سرقت از سوی اعضای این باند متصور بوده، در حال پیگیری است.

او تاکید کرد: این عملیات در راستای تحقق برنامه ریزی افزایش امنیت اجتماعی و برخورد اثربخش در برخورد با مجرمان که یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌های پلیس در سطح کشور است صورت گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟