دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در اصفهان

سارقان محتویات داخل خودرو در اصفهان دستگیر شدند. سرهنگ" حسین تُرکیان" با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان خمینی شهر، و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه تیمی متشکل از کارآگاهان زبده و خبره پلیس آگاهی، رسیدگی به این پرونده را دنبال کرده و با انجام تحقیقات و اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند هویت اعضای یک باند ۳ نفره که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

اعتراف باند سارقان داخل خودرو به 29 فقره سرقت در اصفهان

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از اخذ مجوز از مقام قضائی طی یک عملیات ویژه و ضربتی متهمان را در حالی که با یک دستگاه خودروی مسروقه در حال تردد در سطح شهر بودند، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف اموال ضبط باند و دستگاه‌های پخش مسروقه از مخفگیاه متهمان گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۹ فقره سرقت محتویات داخل خودرو‌های پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت اقرار کردند.

او اظهار داشت: با اعتراف صریح متهمان، پرونده تشکیل و هر ۳ نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟