آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در مرز میرجاوه

فرمانده مرزبانی ناجا ‌درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در مرز میرجاوه گفت: ‌با آژانس امنیت ‌پاکستان برای انتقال مرزبانان به ایران رایزنی شد‌ه است.

به گزارش رکنا ، سردار ‌احمدعلی گــودرزی‌ در حاشیه بازدید از نمایشگاه مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران‌ گفت: با وجود حضور کشورهای بیگانه پیرامون مرزهای جمهوری اسلامی ایران و توطئه‌های استکبار جهانی، بحمدالله امنیت پایدار در مرزهای کشور برقرار است.

اقدامات مرزبانان در مقابله با قاچاق مواد مخدر‌

وی با اشاره به اقدامات مرزبانان در مقابله با قاچاق مواد مخدر‌ افزود: در سه‌ماهه اول سال جاری بیش از 41 تن انواع مواد مخدر توسط مرزبانان در مرزهای آبی و خشکی کشف شده که 85 درصد این کشفیات در استان سیستان و بلوچستان بوده است و 240 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ادامه داد: به همین منظور در راستای مبارزه با مواد مخدر در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس، مرزبانان هرمزگان در جزیره قشم روز گذشته در عملیات دریایی با توقیف یک فروند شناور، موفق به کشف 850 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟