توقیف دینام های الکتریکی قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله دینام های الکتریکی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات پلیس شهرستان دلیجان در توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان خبر داد.

به گزارش رکنا ، سردار"حسن مفخمی شهرستانی"فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: با ادامه یافتن طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان دلیجان یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

مفخمی شهرستانی اظهار کرد: با بررسی اسناد و مدارک ارائه شده از سوی راننده خودرو، مشخص شد که این مدارک فاقد اعتبار بوده و بار خودرو به صورت قاچاق در حال جابجایی است.

کشف 50 دینام الکتریکی از یک خودرو

وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این خودرو تعداد ۵۰ دستگاه دینام الکتریکی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی کالای های کشف شده در این عملیات را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود ۶ میلیارد ریال بیان و اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات پلیس، فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

مفخمی شهرستانی در پایان با بیان تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا در استان، از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های مخل نظم و امنیت اقتصادی موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟