توقیف 43 موتورسیکلت و 17 خودرو متخلف در تربت جام

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: تعداد ۴۳ دستگاه موتور سیکلت و ۱۷ دستگاه خودرو متخلف در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در پی اعلام نارضایتی اجتماعی شهروندان در خصوص مزاحمت خودرو و موتورسیکلت سواران متخلف در برخی از مناطق سطح شهر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: طرح تشدید مقابله با هنجارشکنان اجرا و در این طرح هفت روزه ماموران انتظامی تعداد ۴۳ دستگاه موتورسیکلت را که با حرکات نمایشی امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته بودند و ۱۷ دستگاه خودروی متخلف را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: مخدوش کردن پلاک، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، نداشتن گواهینامه و بیمه، ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی در بوستان‌ها و تفرجگاه ها، بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله تخلفات راکبان موتورسیکلت و رانندگان خودرو‌ها می‌باشد.

سرهنگ قهستانی بیان کرد: مخدوش کردن پلاک جرم است که در صورت مشاهده علاوه بر توقیف وسیله نقلیه، پرونده قضایی تشکیل و رانندگان به عنوان متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد و قطعاً برخورد پلیس با راکبان و رانندگانی که با پلاک مخدوش تردد می‌کنند بسیار جدی خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟