واژگونی مرگبار خودرو پژو در گناوه / یک نفر در دم جان باخت

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در جاده گناوه به دیلم بعد از اردوگاه دانش آموزی بلافاصله ماموران پلیس راه و عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

سرهنگ جابر پاپری افزود: در این تصادف راننده خودرو به دلیل جراحت‌های وارد آمده در محل حادثه فوت کرد و تنها سرنشین خودرو نیز مصدوم شد که به وسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

علت تصادف مرگبار در جاده گناوه در دست برسی

او با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت اصلی تصادف را در دست بررسی دارند، از رانندگان خواست به منظور پیشگیری از تصادفات، توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند و با سرعت مطمئن و احتیاط بیشتری در جاده‌ها رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رئیس پلیس راه استان بوشهر، یکی از علل مهم تصادف در این استان را واژگونی عنوان کرد؛ اتفاقی که با توجه به گرمای هوا، جاده‌های خلوت و کفی، افزایش سرعت و خواب آلودگی رخ می‎دهد.

پاپری، گفت: مسیرهای طولانی و گرمای هوا باعث خواب آلودگی راننده می‌شود که بر همین اساس باید رانندگان مراقب باشند به محض احساس خستگی خودرو را متوقف کنند و پس از استراحت به راهشان ادامه دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟