مرگ تلخ 2 جوان قزوینی در رودخانه

به گزارش رکنا، قدرت‌اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اظهار کرد: روز گذشته سیل در منطقه پیچ‌بن الموت باعث آسیب وارد شدن به زمین‌های کشاورزی و بروز خسارت شد.

وی افزود: در همین راستا در روستای مدان سه نوجوان که در حاشیه رودخانه حضور داشتند، در داخل سیلاب گرفتار شدند که با کمک اهالی روستا دو نفر از آنها نجات داده شدند اما یک نوجوان 12 ساله گرفتار و تا به امروز مفقود شده است.

مهدیخانی ادامه داد: جستجو از روز گذشته آغاز شده و با کمک هلال احمر، گروه‌های نجات و بسیج در تلاش هستیم تا هرچه زودتر این نوجوان 19 ساله پیدا شود.

وی بیان کرد: همچنین روز گذشته در روستای حمیدآباد کورانه نیز یک مرد 45 ساله به درون کانال روستا افتاده و تا به امروز تلاش برای یافتن خبری از وی ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اضافه کرد: بیشتر حوادث اینچنینی به دلیل بی احتیاطی است و انتظار داریم که مردم برای حفظ جان و سلامت خود هم که شده احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: بروز این حوادث علاوه بر آسیب‌هایی که برای جامعه و خانواده این افراد به همراه دارد آسیب های اقتصادی نیز در پی خواهد داشت و باید تلاش کنیم تا شاهد بروز این اتفاقات تلخ نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟