دستگیری سارق اماکن خصوصی در گنبدکاووس

به گزراش رکنا، سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در گنبدکاووس و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: سرانجام پس از تلاش‌های بی وقفه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، ماموران موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفقیت آمیز پلیسی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

اعتراف سارق حرفه ای به سرقت از منازل گنبدکاووس

دادگر گفت: متهم در پلیس آگاهی و در تحقیقات فنی به عمل آمده و قرار گرفتن در برابر مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، انباری و حیاط منازل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری یک مالخر و کشف مقادیری اموال سرقتی در این زمینه افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دادگر با بیان اینکه ارتقاء احساس امنیت در جامعه دستاورد مبارزه با جرایم خصوصا سرقت است، گفت: در راستای برقراری امنیت اجتماعی، پلیس با تمام ظرفیت و توان خود در میدان عمل حضور خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟