نجات جان 4 همدانی از مرگ حتمی در 24 ساعت گذشته

به گزارش رکنا،  محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۱۵ عملیات اطفای حریق و ۸ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او گفت: شهروندان همدانی دیروز ۵۰۲ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۲۳ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۱۷ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان قرار گرفته ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است.

نجات ۴ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

بیاناتی افزود: تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۵۵ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۰۷ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۱۵ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق منزل در رسالت و شهرک فرهنگیان، حریق مغازه در اسلامشهر، حریق سطل زباله در خیابان تختی، حریق درختان در رسالت، حریق ضایعات در جاده تهران و ۹ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم ۶ مورد، شهرک فرهنگیان، جاده سد اکباتان و شهرک مدرس بوده و همچنین ۸ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در خیابان مهدیه و خیابان پاسداران، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک اندیشه، نجات حیوانات از داخل خودرو در محل ایستگاه ۱۹، ۲ مورد مهار حیوانات در چرمسازی و نایب احمد، مهار اجسام در حال سقوط در بین النهرین و امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در یکن آباد بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: در این عملیاتها ۴ نفر هم با همت آتش نشانان نجات یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟