کشف 65 میلیارد ریال خودرو و کالای قاچاق در البرز

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و احتکار تعداد قابل توجهی لوازم یدکی خودرو در یک نمایندگی فروش خودرو در شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گفت.

ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد زیادی از انواع لوازم یدکی خودرو که برای ایجاد تشنج در بازار لوازم یدکی خودرو احتکار شده بودند کشف کردند.

کشف کالای قاچاق در البرز

بنا بر اعلام کارشناسان ارزش اموال احتکاری کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و یک نفر دراین زمینه دستگیر شده است.

سردار محمدیان بااشاره به کشف ۲ دستگاه خودروی قاچاق به ارزش ۵۵ میلیارد ریال در استان البرز، بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز حین گشت زنی در آزاده راه تهران- کرج ۲ دستگاه خودرو بنز و BMW مشکوک شده و دستور توقف آن ها را صادر کردند.

ماموران پس از بررسی مدارک خودروها متوجه شدند خودروها به صورت موقت به نام ۲ نفر از اتباع کشورهای همسایه وارد کشور شده اند و آن ها نیز به صورت غیرقانونی خودرو ها را به ۲ فرد ایرانی فروخته اند که برابر قانون این نوع خودروها قاچاق محسوب می شود.

فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: بنابر نظر کارشناسان ارزش خودرو قاچاق کشف شده ۵۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

وی از مردم خواست در صورت اطلاع از دپو هرگونه اموال قاچاق و احتکاری که معیشت و زندگی مردم را با اختلال روبرو می کند، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟